پنل دوش مناسب چه حمام هایی می باشد؟

در موارد بسیاری زیادی برخی افراد تصور می کنند به دلیل کوچک بودن فضای حمام منزل خود نمی توانند از تجهیزات حمام استفاده کنند و با این نگرش تنها به موارد تکراری موجود در حمام اکتفا می کنند، برخی افراد نیز به دلیل وجود محدودیت ها تمایلی به تخریب دیوار حمام و نصب تجهیزات مختلف ندارند از این رو ناچار به انتخاب دوش های ساده هستند، غافل از آنکه برخی لوازم و تجهیزات هیچ تداخلی با کوچک یا بزرگ بودن فضا ندارد و در اغلب حمام ها قابل استفاده و کاربردی است.

پنل دوش حمام نیز یکی از این تجهیزات است که اغلب سؤالات مختلفی بیان می شود که پنل دوش مناسب چه حمام هایی می باشد، این فناوری کاربرد گسترده ای دارد و در اغلب حمام ها با فضای مختلف قابل نصب و استفاده آسان است، در ادامه با ما همراه باشید تا بصورت کامل با این تکنولوژی آشنا شوید.

پنل دوش حمام چیست؟

پنل دوش و یا شاور پنل تشکیل شده از چند قطعه شیر حمام، علم دوش و ماساژورها می باشد که به صورت کامل اتصالات و لوله ها پوشانده شده و تمام قطعات و تجهیزات درون پنل یکپارچه قرار می گیرد؛ در یک پنل دوش می توان قطعاتی از قبیل سر دوش اصلی، هندل، صفحه اصلی پنل، وان پرکن را مشاهده کرد و لازم به ذکر است برخی از پنل دوش ها دارای تجهیزات اضافی می باشند که به تبع قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد.

پنل دوش چه ساختاری دارد؟

پنل دوش ها در عین سادگی و طراحی ساده خود کاربرد گسترده ای دارد و شاید قبل از خرید آن بسیار کاربردی به نظر نیاید و خرید دوش ساده را به آن ترجیح بدهید امــا تمام مشتریان پنل دوش لیبرا پس از خرید کاملاً از آن راضی بوده و از مزایای آن سخن می گویند.

توجه کنید احتمال دارد ساختار پنل دوش ها با هم تفاوت جزئی داشته باشد امـا در کل انواع پنل دوش های مام دارای قطعات زیر در ساختار خود می باشد:

  • سر دوش ثابت و اصلی پنل دوش
  • وان پرکن یا پاشور
  • دوش کوچک و متحرک
  • ماساژورهای بالا تنه و پایین تنه

نکته مهم و قابل توجه این است که علاوه بر هندل اصلی که بوسیله آن می توان فشار آب را در تمام بخش های پنل تنظیم کرد، هر یک از قطعاتت اشاره شده در بالا نیز دارای هندل مجزا برای تنظیم همان بخش می باشد تا به راحتی بتوان کنترل جریان آب را در بخش های مختلف تنظیم کرد.

در مقاله 5نکته طلایی در افزایش عمر پنل دوش با تمام نکات مهم در نگهداری، نحوه استفاده و تمیز کردن پنل دوش آشنا شدیم، می توانید این مقاله را از طریق مجله لیبرا مطالعه نمایید تا در نهایت پنل دوش کاربردی شما عمر طولانی تری داشته باشد.

همچنین اگر قصد خرید پنل دوش لیبرا دارید بهتر است قبل از هر اقدامی مقاله نکات طلایی در هنگام خرید پنل دوش را مطالعه نمایید تا بتوانید تشخیص دهید کدام نوع برای حمام شما مناسب است در نهایت خرید اقتصادی و همچنین به صرفه ای داشته باشید.

با خرید پنل دوش از لیبرا با کیفیت بالا از خرید انواع سر دوش های مجزا، علم دوش و… بی نیاز خواهید شد، استفاده از پنل دوش در حمام نه تنها تجربه یک حمام لذت بخش را برای شما فراهم می کند بلکه می تواند تمام خستگی یک روز کاری را از بدن شما دفع کند و همچنین به دلیل وجود ماساژورهای متنوع بر روی بدنه پنل جنبه طبی و درمانی دارد و می تواند احساس خوبی را برای شما فراهم کند.

مزایای انواع پنل دوش حمام

همانطور که پیش تر اشاره شد نصب و استفاده از پنل دوش ها در حمام علاوه بر زیبایی ظاهری حمام می تواند آرامش زیادی را در طول حمام برای شما فراهم کند، در ادامه برخی از مزایای استفاده از پنل دوش را با هم مرور می کنیم:

  1. پنل دوش ها دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید پنل دوش در مقایسه با کاربرد و قابلیت های آن بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. شاید برایتان ابهام پیش آمده که قیمت پنل دوش ها بالا است!! امــا اگر این مبلغ را با امکانات آن مقایسه کنید و هر یک از قابلیت ها و قطعاتی که بر روی پنل دوش کار شده است را به صورت مجزا قیمت بگیرید در نهایت متوجه قیمت مناسب آن نیز خواهید شد.
  2. ظاهر شکیل پنل دوش ها که در عین سادگی طراحی آن به گونه ای است که می تواند ظاهر حمام ساده شما را به یک حمام لوکس تبدیل کند، بنابراین اگر قصد بازسازی مام قدیمی منزل خود را دارید و یا در حال ساخت حمام جدید برای منزل خود هستید، خرید و استفاده از این پنل دوش ها می تواند بسیار کاربردی باشد.

همچنین برای پاسخ به این سؤال که پنل دوش مناسب چه حمام هایی می باشد، می توان گفت هر حمامی که به دنبال زیباتر کردن فضای آن هستید استفاده از پنل دوش ممانعتی ندارد.

  • ساده بودن نصب پنل دوش ها یکی دیگر از مزایا و ویژگی های آن به شمار می آید، زیرا نصب این پنل دوش ها نیازی به تخریب دیواره حمام نمی باشد و به راحتی می توان با اتصال هندل اصلی به لوله کشی اصلی جریان آب را به تمام بخش ها و تجهیزات آن انتقال داد.
  • طراحی پنل دوش به گونه ای است که جریان آب را به بخش های مختلف آن منتقل می کند و این به‌عنوان یک مزیت و قابلیت پنل دوش به حساب می آید، زیرا با پخش کردن جریان آب به بخش های مختلف مدت زمان دوش گرفتن افراد کاهش می یابد در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.
  • ساده بودن مراحل نگهداری پنل دوش ها سبب محبوبیت و همچنین بالا رفتن تعداد مصرف کنندگان آن شده است، در مقاله نکات کلیدی در نگهداری پنل دوش نیز با تمام مراحل لازم برای نگهداری آن آشنا شدیم.

کلام آخر

در این مقاله بصورت کامل در رابطه با مزایای استفاده از پنل دوش، قطعات و ساختار آن توضیح داده شد و همچنین سعی کردیم تا به سؤال، پنل دوش مناسب چه حمام هایی می باشد نیز به صورت کامل پاسخ دهیم امــا در صورت وجود هر گونه ابهام سؤالات خود را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

همچنین اگر قصد خرید پنل دوش دارید، با مراجعه به فروشگاه لیبرا و بررسی تمام نمونه ها سفارش خود را ثبت نمایید و در صورت نیاز به مشاوره، کارشناسان مجموعه آماده خدمت رسانی می باشند.

سوالات متداول پنل دوش

پنل دوش حمام چیست؟
پنل دوش و یا شاور پنل تشکیل شده از چند قطعه شیر حمام، علم دوش و ماساژورها می باشد که به صورت کامل اتصالات و لوله ها پوشانده شده و تمام قطعات و تجهیزات درون پنل یکپارچه قرار می گیرد؛ در یک پنل دوش می توان قطعاتی از قبیل سر دوش اصلی، هندل، صفحه اصلی پنل، وان پرکن را مشاهده کرد.

پنل دوش چه ساختاری دارد؟
سر دوش ثابت و اصلی پنل دوش
وان پرکن یا پاشور
دوش کوچک و متحرک
ماساژورهای بالا تنه و پایین تنه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *